Need Help ?

+ 90 332 342 48 80 (pbx)

Teslimat ve İade

TESLİMAT

  • Satışa konu ürün / ürünler için sipariş alınmaktadır. Sistem üzerinden yapılan kayıtın, merkez tarafından onaylanması durumunda, kullanıcıya bilgilendirme yapılarak hazırlanır ve seçilen teslim şekli ile gönderilir.

TESLİMAT KOŞULLARI 

  • Sipariş onaylama kriterleri;
  • Stok bakiyelerinin uygunluğu,
  • Müşteri açık hesabının uygunluğu,
  • Fiyat ve iskonto değişiklikleri. 

 

İADE KOŞULLARI

İADE OLUŞUMUNA UYGUN ŞARTLAR

  • Siparişinizin satış elemanlarımız tarafından hatalı alınması,
  • Siparişinizin zamanında sevk edilmemesi,
  • Siparişinizin anlaşılan fiyat dışında fiyat ile size fatura edilmesi,
  • Sipariş etmiş olduğunuz ürünün orijinal ambalajının veya etiketini hatalı olması… (Hatalı Ambalajlama)

İADE OLUŞUMUNA UYGUN OLMAYAN ŞARTLAR

  • Firma yetkilileriniz tarafından yanlış sipariş verilmesi,
  • Satın alınan ürünün belirli bir süre sonra, malzemenin satılmadığı gerekçesiyle tarafımıza iadesi,
  • Firmanıza kargo ile sevk edilen ürünlerin hasarlı ve eksik olması durumda tüm hasarların tazmini kargo firmasına aittir.
  • Tarafımıza önceden bilgi verilmeden yapılan iadeler.

 

İADE ŞARTLARINA UYGUN OLAN ÜRÜNLERİN İADESİNDE DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN HUSUSLAR

  • İadeler mutlak suretle orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.
  • Ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiş, orijinal kutusu / ambalajı bozulmuş, tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş ürünlerin iadesi kabul edilmeyecektir.
  • İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte firmanız tarafından kesilen iade faturası ve geçerli iade sebebini içeren bir dilekçe ile göndermeniz gerekmektedir.
  • İadenizin onaylanması halinde iadenizin bedeli cari hesabınızdan iade bedeli olarak düşülecektir.