Teslimat ve İade
TESLİMAT
- Satışa konu ürün / ürünler için sipariş alınmaktadır. Sistem üzerinden yapılan kayıtın, merkez tarafından onaylanması durumunda, kullanıcıya bilgilendirme yapılarak hazırlanır ve seçilen teslim şekli ile gönderilir.
TESLİMAT KOŞULLARI
- Sipariş onaylama kriterleri;
- Stok bakiyelerinin uygunluğu,
- Müşteri açık hesabının uygunluğu,
- Fiyat ve iskonto değişiklikleri.
İADE KOŞULLARI
İADE OLUŞUMUNA UYGUN ŞARTLAR
- Siparişinizin satış elemanlarımız tarafından hatalı alınması,
- Siparişinizin zamanında sevk edilmemesi,
- Siparişinizin anlaşılan fiyat dışında fiyat ile size fatura edilmesi,
- Sipariş etmiş olduğunuz ürünün orijinal ambalajının veya etiketini hatalı olması… (Hatalı Ambalajlama)
İADE OLUŞUMUNA UYGUN OLMAYAN ŞARTLAR
- Firma yetkilileriniz tarafından yanlış sipariş verilmesi,
- Satın alınan ürünün belirli bir süre sonra, malzemenin satılmadığı gerekçesiyle tarafımıza iadesi,
- Firmanıza kargo ile sevk edilen ürünlerin hasarlı ve eksik olması durumda tüm hasarların tazmini kargo firmasına aittir.
- Tarafımıza önceden bilgi verilmeden yapılan iadeler.
İADE ŞARTLARINA UYGUN OLAN ÜRÜNLERİN İADESİNDE DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN HUSUSLAR
- İadeler mutlak suretle orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.
- Ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiş, orijinal kutusu / ambalajı bozulmuş, tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş ürünlerin iadesi kabul edilmeyecektir.
- İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte firmanız tarafından kesilen iade faturası ve geçerli iade sebebini içeren bir dilekçe ile göndermeniz gerekmektedir.
- İadenizin onaylanması halinde iadenizin bedeli cari hesabınızdan iade bedeli olarak düşülecektir.